nieuwsbrieven versturen

Het geheim van een goede nieuwsbrief

De mogelijkheden

1) De boodschap moet interessant genoeg zijn voor de lezer

* inspelen op de behoeftes en het leesgedrag van de doelgroep
* selectief gebruik maken van de informatie en kennis die je hebt over een onderwerp
* de lezer verleiden om meer over het onderwerp te weten te laten komen

 

2) Email marketing uiting

* de email moet eruit zien als een mini website
* moet goed getoond worden op PC, laptop, Ipad of telefoon
* er moet een aktie worden ondernomen – CTA –
* GDPR proof

 

3) Regelmatig een nieuwsbrief versturen

Hoe vaak kan ik een nieuwsbrief aan mijn relaties versturen? Dat ligt aan het type nieuwsbrief. Gaat het om een wekelijkse aanbieding? Of wilt u gewoon dat uw klanten eens in de zoveel tijd eens een bericht van u krijgen.

52x per jaar – iedere week een nieuwsbrief versturen
12x per jaar – iedere maand een nieuwsbrief versturen
 4x per jaar – ieder kwartaal een nieuwsbrief versturen

Een marketing plan maak je zodat je begrijpt wie je klant is, waar hij of zij naar op zoek is…
Adverteren op internet kan op verschillende manieren. Bij een zoekmachine, op een drukke website of via social media kanalen. Wie…
Bij het maken van een nieuwe website is het belangrijk om te weten wat het doel van de site is.…
Hoe hou je een iemand langer op je website? Door een animatie filmpje over je product of dienst te tonen…
Door regelmatig iets van je te laten horen via het sturen van een nieuwsbrief zorg je ervoor dat jouw klanten…
Search Engine Optimization of SEO zorgt ervoor dat je site beter gaat scoren bij de zoekmachines. Een succesvolle site moet…
Om actief te zijn op Social media heb je een LinkedIn, Instagram of een Facebook account nodig. Daarnaast is het…
Regelmatig unieke content creëren is heel belangrijk voor social media en je ranking bij de zoekmachines. Ben je geen schrijver,…
Een marketing plan maak je zodat je begrijpt wie je klant is, waar hij of zij naar op zoek is…

Vind de professional die past bij JOU

Wij beschikken over zelfstandig professionals die hun eigen expertise hebben op het gebied van nieuwsbrieven en email marketing.