Online Adverteren

Wat is online adverteren?

Online adverteren is het promoten van jouw product of dienst op internet. Advertenties op social media kanalen, zoekmachine resultaten pagina’s, banners, blogs en e-mailmarketing zijn allemaal voorbeelden van online adverteren.

Voor online advertenties moet je natuurlijk betalen, maar hoe worden de kosten bepaalt? De drie belangrijke betalingsmodellen zijn:

  1. Pay-per-impression: de adverteerder betaalt elke keer een bepaald bedrag wanneer een advertentie wordt getoond (ongeacht of er wordt geklikt);
  2. Pay-per-click: de adverteerder betaalt de uitgever voor elke keer dat er op zijn advertentie wordt geklikt;
  3. Pay-per-action: dit is een prestatiegebaseerd model. Hierbij betaalt de adverteerder voor elke keer dat een gebruiker een bepaalde actie uitvoert. Bijvoorbeeld bij het aanmelden voor een nieuwsbrief, een product aanschaffen of zich registreren voor een evenement.

Hulp nodig met  adverteren op Google ?

Zorg dat je gevonden wordt! Potentiële klanten zoeken via Google en Maps naar bedrijven als dat van jou. Met online adverteren betaal je alleen voor resultaten, zoals klikken op je website of telefoontjes naar…

Hulp nodig bij online adverteren op Bing Ads?

Bing is een zoekmachine. Lang niet zo groot als Google maar wel de zoek-kracht achter alle Microsoft producten. Bing Ads heet tegenwordig Microsoft Advertising. Het verschil tussen…

Hulp nodig bij Youtube Advertenties maken?

YouTube is een dochteronderneming van Google. Het is een site waar gebruikers kosteloos video’s kunnen publiceren en voorzien van reclame kunnen bekijken. YouTube behoort tot de top …

Hulp nodig bij Shop Advertenties?​?

Hoe maak je het beste reclame voor je (web)winkel? Met Shopping-campagnes kan je jouw producten promoten door gebruikers uitgebreide informatie over …

Hulp nodig bij Remarketing?

Remarketing is een advertentiemethode ook wel retargeting genoemd. Mensen die bijvoorbeeld jouw website hebben bezocht kan je opnieuw benaderen. En daarvoor gebruik je …

Even met ons brainstormen?

Vertel ons je probleem. Wie weet kunnen we je helpen!

Waar We Ook Goed In Zijn

Een marketing plan maak je zodat je begrijpt wie je klant is, waar hij of zij naar op zoek is en hoe jij daar op kunt inspelen. Een professionele plannenmaker…
Read more
Adverteren op internet kan op verschillende manieren. Bij een zoekmachine, op een drukke website of via social media kanalen. Wie is je klant en waar bevindt die zich?
Read more
Bij het maken van een nieuwe website is het belangrijk om te weten wat het doel van de site is. Gaat het om een informatieve site, of ga je producten…
Read more
Hoe hou je een iemand langer op je website? Door een animatie filmpje over je product of dienst te tonen leg je eenvoudig en snel uit wat je voor de…
Read more
Door regelmatig iets van je te laten horen via het sturen van een nieuwsbrief zorg je ervoor dat jouw klanten je weten te vinden als ze iets nodig hebben. Zo…
Read more
Search Engine Optimization of SEO zorgt ervoor dat je site beter gaat scoren bij de zoekmachines. Een succesvolle site moet regelmatig worden ge-update en bijgehouden.
Read more
Om actief te zijn op Social media heb je een LinkedIn, Instagram of een Facebook account nodig. Daarnaast is het zaak dat je regelmatig berichten post of reacties plaatst.
Read more
Regelmatig unieke content creëren is heel belangrijk voor social media en je ranking bij de zoekmachines. Ben je geen schrijver, huur dan een professional in die het voor je doet.
Read more
Een marketing plan maak je zodat je begrijpt wie je klant is, waar hij of zij naar op zoek is en hoe jij daar op kunt inspelen. Een professionele plannenmaker…
Read more