Lead Funnels

Hulp nodig bij Lead Funnels?

Hoe maak van anonieme bezoekers loyale klanten. Genereer meer leads, verhoog je omzet en verbetert de klanttevredenheid.

Lead funnels, ook wel squeeze funnels of clickfunnels genoemd, zijn onderdeel van de customer journey. Een complete marketing- en salesfunnel die je zo optimaal mogelijk kan inzetten voor lead generatie.

De experts van WebHulp helpen je om van suspect naar lead en prospect de juiste weg aan te leggen. Met een terug-naar-huis-pad mocht iemand de funnel verlaten.

Lead funnels zijn onderdeel van de customer journey

Lead Funnel Expert

Wie gaat jou straks helpen? Maak kennis met de mensen achter WebHulp.  Experts die jou graag helpen met het oplossen van je grootste uitdaging.

Ons netwerk team van specialisten en zelfstandig professionals behaalt resultaten door creativiteit te combineren met ervaring. WebHulp is jouw projectmanager voor kleine en grote klussen. Wil jij je aanmelden als expert?

Vraag Om Hulp

Wat Is Je Grootste Uitdaging?

Iedereen wil ervoor zorgen dat de website het goed doet. Uiteindelijk heb je een site die tot doel heeft dat het iets oplevert.
Maar soms zit het even tegen… Dus maak hieronder je keuze zodat wij weten hoe we je kunnen helpen.

Waar We Ook Goed In Zijn

Een marketing plan maak je zodat je begrijpt wie je klant is, waar hij of zij naar op zoek is en hoe jij daar op kunt inspelen. Een professionele plannenmaker helpt je dit duidelijk te krijgen.
Adverteren op internet kan op verschillende manieren. Bij een zoekmachine, op een drukke website of via social media kanalen. Wie is je klant en waar bevindt die zich?
Bij het maken van een nieuwe website is het belangrijk om te weten wat het doel van de site is. Gaat het om een informatieve site, of ga je producten online verkopen?

Even met ons brainstormen?

Vertel ons je probleem. Wie weet kunnen we je helpen!

Wat is een Lead Funnel en wat kun je ermee?

Een perfecte lead funnel achter het ontwerp op basis van de juiste buyer persona van je website zal zorgen voor betere conversies.

De contactmomenten die leiden tot een aankoop vormen samen de customer journey. Vroeger gebruikte men vaak het AIDA model.

Attention: de klant heeft een bepaalde behoefte, is zich daar bewust van en kent jouw product of dienst
Interest: de klant begint belangstelling voor het product te tonen
Desire: de klant heeft de behoefte om het product te kopen
Action: de klant koopt het product

Ondertussen gebruiken we vaker het Hubspot model. Leadgeneratie is hét sleutelwoord om meer klanten te verwerven. Om meer leads te generen kun je putten uit een bron aan marketingtools.  HubSpot biedt je de mogelijkheid om al die marketingactiviteiten te bundelen in één softwarepakket.